niedziela, 17 lutego 2013

Niemieckie kiełbaski – gość Maciej Bienert


Dziś rozmowa z Maciejem Bienertem na temat kuchni niemieckiej. Currywurst czy też parówki norymberskie (Nürnbergische Würstchen) z purée ziemniaczanym i kapustą kiszoną to smaki, których przy okazji pobytu w Niemczech powinniście spróbować. Jak zapewne wiecie bez kiełbasek nie byłoby Niemiec. Currywurst jest tak popularne, że nawet ma swoje muzeum.
Więcej o naszym gościu na stronie z Jego audycją
Muzyka: Hemiola "Hemiola-Foxtrot"
Pobierz odcinek

7 komentarzy:

  1. Ja też kocham ogórkową i pierogi....a co do zup...jak was faceci do nich przekonać?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupy są przecież takie pyszne. Czy do dobrej zupy naprawdę trzeba przekonywać?
      Argumentem Jacka jest to, że zupy są korzystne dla zdrowia. Elu spróbuj w ten sposób...

      Usuń
  2. Pracowałem i mieszkałem w Niemczech i szczerze mówiąc ich kiełbasa przy naszej polskiej stanąć sobie nie może.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tajemnica tkwi w tym, że tam się tak nie oszukuje na jedzeniu jak u nas. Producenci potrafią wycisnąć każdą dodatkową złotówkę przy każdej sposobności. Ale czy to jeszcze kiełbasa?

      Usuń
  3. Nie wiem jak to napisać publicznie i delikatnie . Gdy Ci zupka posmakuje to twa kuś.. nie szwankuje . Jeżeli zbyt obcesowo to proszę admina o usuniecie . Nie chodzi o żadne afrodyzjaki tylko o prawidłowo działające narządy gdy już siwy szpak lub włosów brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech ktoś wreszcie wytłumaczy dlaczego.

      Usuń
  4. Nie byłam nie jadłam, ale wszystko przede mną ;-)

    OdpowiedzUsuń

Pisz co myślisz...